niedziela, 21 kwietnia 2013

Poranny spacerek- zawsze spoko ;*

A więc jak sam tytuł mówi.. Dziś trochę o naszych porannych spacerach <3
Dziś na ten spacer wyszłyśmy dość późno, bo dopiero koło 8:00. Oczywiście Tośka była wcześniej na polu ale to w celach załatwienia swoich potrzeb ;p 
Jak zwykle było super <3 Tośka bawiła się w gonienie za misiem przyczepionym do sznurka. Wyglądała jak kot xdd A tutaj zdj. z tym właśnie misiem ;>
eee.. Dość dziwnie tu wygląda xd

Niestety to co dobre szybko się kończy :c Musiałyśmy wracać do domu bo ja wybierałam się do kościoła ... Po południu był kolejny spacerek ... Ale jak na złość nie zabrałam aparatu ..:(  Szkoda zobaczylibyście Tosię ćwiczącą komendę :Atak.!" Masakra.. Jak ją zobaczyłam w roli psa "obronnego" normalnie się wystraszyłam xdd  A tutaj drugie zdj. z rana.
No to na tyle ;)
Na sam koniec mam do Was pytanie..
Jakim szamponem myjecie swojego psa?
Moja Tosia używa Dr. Seidel'a- Szampon dla szczeniąt z alationiną :)
Tak pytam bo dziś czekam nas mycie <3
A na zakończenie fota Tosi z przed 5 min. :)
Żegnamy i pozdrawiamy
Adela i Tosia ;)

Ps. Zachęcam do obserwacji i polecania tego bloga znajomym xd 
Będziemy wdzięczne <3

2 komentarze:

  1. Dodaj obserwatorów, to będzie łatwiej śledzić Twojego bloga ;)
    Na pierwszym zdjęciu Tośka super wygląda ;D
    A co do obrony, to Rufek też jest zadziorny, czasem to sama się go boję xd
    Pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dojdę do tego jak to zrobić to zrobię xdd
      Jak dla mnie na 1 zdj. wygląda dziwnie ;p
      Haha.. Ta obrona to chyba taka cech wszystkich maltańczyków :) Dziwnie to wygląda jak taki 20 cm piesek chce Cię zjeść xdd
      A tak wg. mam pytanie.. Masz może jakiś dobry spasób na to jak się wybić?

      Usuń