poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kilka spraw ogranizacyjnych :D

Hej.!
Sorry, że odpuściłam sobie posty ale tamten tydzień był ekstremalnie zwariowany :d
Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu <3
A co do spraw organizacyjnych:
-->Szczerze mówiąc nie wyrabiam z postami. Niestety... Jestem tylko człowiekiem, dość ambitnym człowiekiem. Wielkimi krokami zbliża się koniec roku. Moja ambicja nie pozwala mi mieć choć jedną ocenę niższą niż 5. No może oprócz j. niemieckiego, ale on nie liczy się do średniej. A poza tym w szkole ledwo wyrabiam... Np. dziś miałam test całoroczny z matematyki, test z kręgowców z przyrody i zdawałam dialog z angielskiego... Oprócz tego w naszej klasie jak zwykle na końcówkę wynikły jakieś problemy, a ja czuję się odpowiedzialna żeby wybronić niewinną osobę z której zrobili tę złą... :C
No ale dość o mnie.. 
W związku z tym OD DZIŚ DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO POSTY BĘDĄ SIĘ POJAWIAŃ NAJPRAWDOPODOBNIEJ TYLKO W WEEKENDY.!
Sorry ale inaczej nie dam radę.. :(
--> Chciałam Wam podziękować, że zebrało się Was aż tyle. <33
Mamy 12 obserwatorów- może to i nie milion no ale zawsze mega szczęście ;p
--> Jutro jadę na wycieczkę w góry.. :D Niestety- rozstaje się z Tosią. Mała zostaje z moją mamą, tatą i siostrą. Pierwszy raz zdałam sb sprawę, że tak naprawdę nikt nie wie tyle o Tosi co ja... Gdy wczoraj mówiłam mojej siostrze o podstawach- karmienie, spacerki itp. ona nie miała zielonego pojęcia o czym mówię... Teraz wiem jak bardzo jestem temu mojemu szkrabowi potrzebna :** I szczerze powiem że czuje się dowartościowana :>>
--> Ostatnio ktoś z Was źle zrozumiał mów komentarz... A więc publicznie przepraszam- po prostu źle mnie zrozumiecie :D Jeśli jeszcze kiedyś Was urażę- baaardzo przepraszam- z całego serduszka xD
--> Planuje zakupy... Znów. Nie chcę zapeszać.. Jeśli coś kupię zaraz Was poinformuję :D
--> Zastanawiałam się jak wynagrodzić Wam ten stracony czas.. Myślałam o dwóch opcjach...:::
1. Filmik..- ale musielibyście napisać mi o czym chcecie xP
2. Post pt. Nasza historia, czyli jak szkrab trafił pod moją opiekę :>

Piszcie mi w kom. co wolicie ok.?


A co nowego u nas?

U nas po staremu...Choć cały czas pada. Ta pogoda nie daje nam spokoju. Od jutra mnie nie będzie, wiec wybrałyśmy sie z Tosią na długi spacerek. Ogólnie spacerujemy i wg. Aaa i musze się Wam pochwalić- opanowałyśmy komendę czekaj <stój>  i zostaw..







No to na tyle.. Macie parę zdj. Z wczoraj :D

6 komentarzy:

  1. Heh. O tym że nikt nie ma pojęcia o Tosi tyle co ty to cię rozumiem. Ja jakvwyjeżdżałam do sanatorium i mówiłam mamie wszystko o Kame to też nie miala pojecia o jej zachowaniu na spacerach itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. blog coraz bardziej się rozwija,coraz to więcej czytelników,gratuluje.! oby tak dalej. :)
    czekam na następny post,a odnośnie wycieczki baw się dobrze.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czujesz, moi rodzice też nie mają zupełnego pojęcia o mojej Perle. Dla nich dobra karma do Chappi i Pedigree -.-

    Jako nagrodę napisz waszą historię :)

    No masakra, u nas też ciągle pada -.-

    Pozdrawiamy Zuza&Perła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, Tosia jest po prostu cudowna :)
    Powiem ci, że doskonale cię rozumiem. Moja rodzinka również nie rozumie, że pies potrzebuje dobrze zbilansowanej diety, że samo wypuszczenia na podwórko nie zaspokoi wszystkich potrzeb ruchowych psiaka. Ale nie przejmuj się! Spokojnie wypocznij sobie na wycieczce, Tosia na pewno sobie poradzi :)
    Filmik będzie fajną sprawą.
    Pozdrawiam!
    http://york-niko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosia jest taka śliczna
    Dziękujemy za odwiedziny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jaka cudna Tosińska!
    Zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń