piątek, 21 czerwca 2013

Leniwa ja xD

Hej hej.!
W tym tygodniu nie mam na nic siły..
Nie mam też o czym pisać.
U nas wieelkie upały- około 35 stopni Celsjusza  :D
W tym tygodniu nie byłam chyba wg. na blogerze ;p

Mam dla Was sensację- nagrałam 1 film z Antoniną :*
Od razu mówię że to 100% Tosiowatości- nie ma ani jednej przeróbki. 
Film został nagramy wczoraj około 21:00 xD
Totalna porażka no ale macie ;p
Jak mi się uda to jeszcze dziś nagram film- Tosia+ Bella ;*
No a teraz ta porażka ;p
Ps. Tak to na filmie to Pedigree- kupiłam bo nie było niczego innego xD
Pss. Jak tam? Czujecie wakacje? A jak w szkole? Jakie średnie?

Psss. Dopiero ćwiczymy aportowanie- wychodzi nam jak widać -,-

9 komentarzy:

  1. u nas też takie upały.!
    owszem czuję wakacje,już nadchodzą. ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upały są wielkie, Ale nie narzekam ;) w końcu przez całą zimę czekaliśmy na taką pogodę! :D

    Pozdrawiamy
    Julia&Toffi

    OdpowiedzUsuń
  3. Upały dają się we znaki, ale dajemy radę :)
    Średnia jest już obliczona, oceny wystawione. Moja średnia :5.27 *.*
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Upały wielkie. Z każdym dniem coraz cieplej!
    Czekamy na wakacje:)
    Pozdrawiamy:D
    Natalia&Milka

    OdpowiedzUsuń
  5. U na również gorąco..
    I również z utęsknieniem oczekujemy wakacji - mamy ochotę poleniuchować i pobyć ze sobą 24/24 ;)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaki uroczy białas z Tosińskiej! Ja na wakacje marzę sobie o własnej, białej kulce. Kto wie, może się uda? (;
    Kończę klasę pierwszą gimnazjum ze średnią 4.64, niestety. Miałam ambicję na wyższą. Ale co tam. Co się odwlecze to nie uciecze, prawda? Jest jeszcze czas na poprawę nauki do końca gimnazjum. Czujemy już wakacje pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nową notkę (:
    http://wilczku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik fajny:)
    Czujemy wakacje...
    O średniej nic nie mów, porażka 4.21 :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas kilka dni było upalnych, a teraz zimno i leje...
    Mam nadzieję, że na wakacje się wypogodzi!

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń