czwartek, 22 sierpnia 2013

Wakacyjne zdjęcia :D

Heej <3
Po pierwsze BARDZO Was przepraszam, że nie komentuje Waszych blogów. Po prostu w ciągu wakacyjnych zdarzeń nie mam na to czasu. :C  A wiec jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie <3
CO nowego u nas? Zaczęłyśmy na rekultywować znajomość z Bellą. Teraz dziewczyny widzą się prawie codziennie nawet dwa razy w ciągu dnia.! Są oczywiście zdjęcia :DD
A tak całkowicie na marginesie to miałam wczoraj urodziny. :D 

A teraz zdjęcia:

Wakacje z Bellą.
 Ostatnio spędzamy z nią wieele czasu.
Przepraszam za jakość... Chyba każdy z was wie jak ciężko uchwycić dwa aktywne psy telefonem komórkowym xDD









W drodze powrotnej z Krakowa <3
I znów jakość mojego telefonu :/





W ciepłe dni nic nie działa tak jak... Kąpiel i smażing na trawce xDD


Co sądzicie o "figurze" Tosiowatej?





Trenujemy komendy xDD




Don't worry, by happy <33



Karmy Tosi :**







I jak zawsze mam do Was pytankaa xD

1. Jak często karmić 9. miesięcznego maltańczyka? 2x dziennie wystarczy, czy może to za dużo??
2. Jaką karmą suchą karmicie Swoje pociechy??
3. Jaką karmę wybrać dla Tosi ??


Pozdrowienia <33

6 komentarzy:

  1. 1. Dwa razy dziennie w zupełności wystarczy.
    2. BARF + Profine Puppy.
    3. Profine polecam i oczywiście BARF (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego ;)

    1. 2x po nie dużych ilościach.
    2. Acana
    3. Polecam z suchych Joserę lub Acanę, z mokrych Gran Carno

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Dwa razy powinno wystarczyć ale można częściej :)
    2. Moje psy jedzą PURINĘ PRO PLAN i BARF.
    3. Polecam PURINĘ PRO PLAN i BARF, bo z jestem z tej diety bardzo zadowolona. Odradzam kupowanie puszek ponieważ są w nich zmielone wszelkie odpadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh , ja też Cię przepraszam za brak komentarzy na Waszym blogu z mojej strony xD
    Widzę ,że Tosia i Bella to świetne przyjaciółki :D
    Co do pytań :
    1. 2 razy dziennie to wystarczy ;)
    2. Ja Bonce co chwila zmieniam karmę , wynika to z tego ,że jest wybredna i długo nie pociągnie na jednej karmie (przestaje jeść :p ) więc nie jestem w stanie jednoznacznie na to pytanie odpowiedzieć. Ale na 10000 % NIE POLECAM typowych marketówek (karmy typu Pedigree,Chapi itd.) .
    3. Jeśli zasięgniesz porad dobrego dietetyka możesz zacząć karmienie dietą BARF :) Ale z suchych to musiałabyś opisać trochę w jakiej cenie by miała być , czy Tosia ma jakieś specyficzne potrzeby itd. ;)
    Pozdrawiamy , Bona i Madzia

    3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione Sto lat ode mnie :D
    Wszyscy rozumiemy, że wakacje to czas odrelaksowania się od szkoły.
    Dużo osób mało wchodzi na blogi, skrobie jakieś notki czy komentuje, bo woli być wtedy z psiakiem razem. Razem spędzać wolny czas ;) Ja to jak najbardziej rozumiem :D
    A teraz może czas na odpowiedzi do Twoich pytań :D

    1. Myślę że 9 miesięczny szczeniak- Tosia, powinna jeś już 2 razy dziennie, to jej zupełnie wystarczy. Ale jeśli było by jakieś "ale". To te dwie dzienne porcje podzielić na 3 ;))
    U mnie Fado jada 2 razy dziennie czasem raz już dostaje. Ale fakt, faktem ma on 1,5 roku.

    2. Hmm to jest zależne. Mam taki sam problem jak Madzia od Bony- Faod ługo nie pociągnie na jednej karmie. 15kg Brita to do niego za dużo. teraz będziemy kupować po 5 kg, i będziemy zmieniać karmę. Aktualnie od szczeniaka Fado jadł:
    -Eukanubę
    -Bosch
    -Josera
    -Royal
    A teraz:
    -Butchers
    -Brit
    -ProPack
    Brit premium- Fadowi nie podpasował, może dla tego że 15kg to za dużo? I mu ta karma po dłuższym czasie nie posmakowała? Możliwe. Ale fado miał po niej biegunki, rzadką kupę, raz po zjedzeniu karmy ją wyrzygał. Teraz mam zamiar przejść na jedną z tych karm; ProPack, Arion, Bosch.

    3. Jeśli dysponujesz dużymi piniędzmi to polecam Ci Tast Of The wild (TOTW) jeśli nie, no to podobne cenowe i lepsze jakościowo to; Orijen, 4fisch, PlanetPetSociety, Dr.Dog (jakoś tak).
    Jeśli nie to te tańsze to właśnie Brit, Arion, Josera i Butcher's.

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń