sobota, 14 czerwca 2014

Recenzja obroży od crazydogs!

RECENZJA OBROŻY OD Crazydogs <3
A więc dzisiaj w końcu pisze dla Was tą recenzję. Na początku bardzo przepraszam Panią Beatę, która na te moje wypociny musiała czekać dość długi czas :D Jeszcze raz bardzo przepraszam !
A więc stwierdziłam, że najlepiej będzie podzielić tą recenzję na 4. części, a mianowicie:
1. kontakt ze sprzedawcą
2. wygląd, wytrzymałość itd.
3. wytrzymałość
4. podsumowanie
A więc zaczynajmy!

1. Jeśli chodzi o testowanie, to ja dostałam propozycję, od pani Beaty. Było to pod koniec lutego. Potem ustaliłyśmy wszystkie szczegóły i warunki. Obrożę miałam dostać jedynie za koszty wysyłki. Tak też się stało. Obroża została błyskawicznie zrobiona i wysłana.
Tutaj muszę też napisać o cudownym kontakcie ze sprzedawcą! Pani Beata znosiła wszystkie moje dylematy (a mają mnóstwo wzorów, więc dylematów też nie brakowało! J) oraz wątpliwości. Starała się doradzić mi oraz odpowiadała na moje każde pytanie ( mimo iż niektóre zadawałam po 20 razy!)
Ogólnie kontakt ze sprzedawcą oceniam na wieeeeelki +

Tosia w obróżce!
2. Miałyśmy ten zaszczyt, że wzór wybierałyśmy sobie same. I powiem Wam szczerze, że nie była to łatwa sprawa. Było ich tak wiele, że wahałam się kilkakrotnie. Ale w końcu wybrałam, korzystając z rad pewnej blogeki, która kiedyś powiedziała mi że biały ślicznie wygląda z czerwonym. No i się zdecydowałam na czerwoną taśmę (chyba tak to się nazywa). Na to poszedł wzór w biedronki (chociaż miał silną konkurencję- zielona w kropki xD)!
Ogólnie ja też się machnęłam i kazałam zrobić ją na długość bodajże 26 cm xD Ale na szczęście Pani Beata myśla za mnie i zrobiła nam regulację xD Jeśli chodzi o szerokość to obroża ma jej 20 mm. Posiada także standardowo ‘uchwyt’ na karabińczyk. Zatrzask z tego co mi wiadomo jest profilowany z metalowym, niklowanym okuciem, który nie ‘odchodzi’ pod wpływem wody <3
Wygląd oceniam na kolejny ogromny +

3. Jeśli chodzi o wytrzymałość to ta obroża przoduje w tej kategorii. Idealnie daje sobie radę w ekstremalnych warunkach. Wytrzymuje bliskie spotkania z wodą (deszcz, rzeki) oraz jeszcze bliższe z psimi zębami podczas ‘pojedynków’ (czyt. Zabaw) Tośka vs. Bella. Ma również bardzo mocny zatrzask. Sprawdza się to gdy Tosia stwierdza, że niezbyt dobrze dotrzymuje jej kroku i postanawia przyśpieszyć, ciągnąc przy tym jak tylko potrafi najlepiej xD
Wytrzymałość oceniam na kolejny +

3. Nie zdziw pewnie nikogo, że polecam Wam serdecznie tą obroże i, że zachęcam Was do jej zakupu. Uwierzcie, naprawdę warto za te pieniądze ( z tego co wiem 15 zł + przesyłka). Serdecznie Wam ją polecam!

Plusy:
+ cena
+ wytrzymałość
+ wygląd
+ wiele wzorów
+ kontakt ze sprzedawcą

Minusy:
-brak !


Ps. To moja 1. recenzja, więc jeśli coś pominęłam to zadawajcie pytania w kom.- na wszystkie odpowiem!

Zapomniałam też dodać, że Tosia pokochała tą obroże i szaleje na jej punkcie :D

Zapraszam na ich stronę --> https://www.facebook.com/pages/Crazydogs/298897753543995?fref=ts




2 komentarze:

  1. Jaka ta obroża musi być mała! Zwykle w swojej dłoni trzymałam masywne, grube i mocne obroże przeznaczone dla dużych psów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obroża wygląda super. :) Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń