sobota, 6 grudnia 2014

Wiele okazji do świętowania

Tak jak obiecałam na stronce dzisiaj post :)
Po pierwsze 20 listopada był baardzo wyjątkowy dzień. Otóż moja psina skończyła 2 latka. Tak! Już 2 lata! Maluch nic się nie zmienił- powiedziałabym wręcz, że ma jeszcze większe ADHD niż wcześniej! <3Moja kochana!
A dziś mikołajki! Tak więc bardzo fajny czas dla nas :) Każda okazja jest dobra :)

Mimo iż post nie nawiązuje, to tego tematu, to chciałabym Wam napisać też trochę o tym co dzieje się u nas. A więc oficjalnie zakończyłyśmy sezon agility 2014. Torek schowany, więc odpoczywamy do wiosny.
W tym czasie zimy zabieramy się z 2 rzeczy. Mianowicie jakieś nowe sztuczki/triki oraz nakręcenie na zabawki. Tego 1. nie muszę tłumaczyć, a to 2. wygląda następująco. Od zawsze zabawki były takim tematem tabu. Są, ale traktowane z dystansem. Musimy się na nie porządnie przez zimę nakręcić! :)
Tak, Tosia bardzo zarosła :) Przed świętami zawitamy u groomera. :)

No i sukces wychowawczy też musi być. A mianowicie piękne zostawanie. Dziś mała została sama przed domem, gdy ja poszłam na drugą stronę jezdni (tak, to było w pełni bezpieczne ;) ) . Mama dumna <3
Pozdrawiamy !
A&T <3

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin! Dużo zdrówka dla Tosi, szczęścia, miłości, długich spacerów, psich przyjaciół i przysmaków!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń